tirsdag den 29. april 2008

Postkort: Gamle postkort

Postkort: Gamle postkort

Jeg har været i forbindelse med Danmarks Filatelist Forbund. Har bl.a. skrevet denne mail:

Jeg er medlem af forbundet med nummer 101536. Og samtidig medlem af Århus Frimærkeklub.

Jeg har gået med nogle overvejelser om at stifte en landsdækkende klub for postkortsamlere, da nu DFF har ophøjet denne kategori i udstillingsreglementerne.
Jeg har hørt lidt om, at der allerede findes noget i den retning i København eller på Sjælland, som det vil være rigtigt at tage kontakt til.

Kan I give mig nogle oplysninger derom?
_______________________
Og fik følgende svar:

Hej Bjørn

Han (navn udelades) har i Vestsjælland startet en postkortklub - men uden forforbundet.

Jeg kender af indlysende grunde ikke så meget til klubben.

Hvis du ønsker råd og vejledning til at starte en landsdækkende postkortklub under forbundet, så ring til mig så vi kan få en snak om hvordan det kan gribes an.

Mvh.

Ib Krarup, DFF (32 50 18 86)

Ingen kommentarer: